Hanne Langels

Nu är lovet här. Jag ska verkligen styra upp träningen. Har ingen bil på dagarna, men har varit och tagit många promenader och jobbat i stallet. Min plan är att fara och gymma på kvällarna, då jag har tillgång till bil. Så från och med idag ska jag se till att göra det! Mat schemat har gått ganska bra, jag är dock mätt hela tiden! Men man vänjer sig väl. Det jag tycker är jobbigast är att göra lunch, ingen fantasi. Igår blev det falukorv, köttbullar, potatis, macka, frukt och ett glas mjölk. Idag vet jag inte vad jag ska göra, men ska kika igenom kylskåpet nu.
Jag har även börjat med äggröra på morgonen, två ägg, mjöl, salt och peppar. Sen dricke rjag ett eller två glas mjölk till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0