Hanne Langels

Igår var jag och Mikaela och gymmade i ungefär en timme. Det var länge sedan vi gymmade tillsammans! Jag har inte hunnit träna på några dagar då jag har jobbat efter skolan. Men har hållit igång lite med hjälp av hästen. Idag gick jag och en vän med våra hundar till stallet, det är kring 2km dit, sen red vi i en timma, och gick hem 2km igen. Så har fått lagom mortion idag. Jag och min syster lagar nu potatis och korv. Jag brukar inte vara så förtjust i att äta gris! Men man blir så hungrig av att röra på sig utomhus att jag skulle kunna stoppa i mig vad som helst nu!

Jag och Mickan tog spännis bilder på oss själv på gymmet igår. Är modig nog och lägger ut så att man har något att jämföra med i slutet av året, om det nu blir någon skillnad. Återstår att se!

Jag tog i så mycket att mitt ansikte knorrade ihop sig, så jag ritade dit ett nytt glatt ansikte, för det är ju roligt att träna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0