Mikaela Tisdag 14/12 -10

Lat och glömsk eller död och återuppstånden? Ni får välja själva vad ni tror men här är jag!

Jag har levt ett liv fyllt med synd på sistone, men har ägnat mig en hel del åt vardagsmotion! I onsdags var jag och Hanne på Medley. Det blev en kortis men det kändes bra. Lite tufft dock eftersom jag legat på latsidan ett tag. I söndags var jag svekfullt nog en vända på IKSU och idag är jag minst sagt. Träningsvärken är olidligt brutal för jag hade nämligen en kär vän som puschade på extra hårt och tvingade mig att göra grejer som jag normalt sett inte gör. Bland annt på bänkpress, pull ups och diverse hantelövningar. Jobbigt, men roligt! 



Så här såg jag alltså ut i onsdags när jag och Hanne tog lite bilder.
En inte allt för fager bild, men jag har biffat på mig lite grand i alla fall!

Over and out!
/Mikaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0