Mikaela Torsdag 16/12 -10

Goddagens!
Jag har inte hunnit träna sen i söndags eller kan briljera med att jag ätit ovanligt sunt. Men snart är det lov (och mitt extrema berg av läxor är förhoppningsvis bortgjort) och efter jul får jag äntligen en ny lägenhet vilket innebär nya och egna rutiner. Jag har varit bostadslös ett tag och när man inte har någon fast punkt kan det vara svårt att hålla en god kost. Men nu jävlar ska det bli skärpning!
Idag finns det nog inte så mycket mer att säga förutom att mina biceps såg brutalt stora ut i tisdags. Det var faktiskt helt sjukt. Jag chockade mig själv. Är de verkligen så stora vanligtvis? Blev hur som helst jättetaggad på att biffa till mig ännu mer!

Over and out / Mikaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0