Hanne Langels

Jag är rätt mör i kroppen idag. Skönt att ha en dags vila. Dock har jag plumsat i snön med en barnvagn, det var väldigt jobbigt! Imorgon har jag skol idrott och sen tänkte jag ta mig till gymmet.

Det här är dagens middag, bilden är tagen med pappas iphone.

 En skiva honungsmelon, kyckling pinne, tomater, rökt lax, vindruvor, machesallad och en banan.
 

Imorgon ska jag ändra en av mina dåliga morgonvanor, jag äter nästan alltid gröt på morgonen, med socker, smör sylt och mjölk. Imorgon ska jag ha banan och äpple på gröten, har vi kiwi så åker det med också.

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför äter ni bantarmat när ni tränar? känns inte riktigt logiskt to be honest

2010-11-15 @ 23:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0