Hanne Langels

Hallå!
Jag har varit duktig med maten på senaste. Jag har blivit ett riktigt fan av gröt, mamma har köpt en quinoa gröt som jag sa börja äta när min havregrynspåse tagit slut. Super bra frukost, man blir riktigt mätt av gröt, och banan är nästan lika bra som sylt.
Igår lagade jag middag hemma hos en vän, det blev majs, röda linser, svamp och grekisksallad.
Det var väldigt gott!

Mina två senaste gympass har bestått av mest springning, det känns så underbart skönt efteråt.
Jag blir även sugen på nyttigare mat när jag tränar, när jag bara ligger hemma och slöar så blir jag sötsugen.
Man känner sig mycket fräschare och "renare" när man tränar och äter nyttigt. Skulle aldrig i livet kasta i mig en hamburgare nu, inte varit sugen på veckor. I vanliga fall är det underbart att fara på max och beställa ett skrovmål när man är sådär jätte hungrig. Men nu när jag äter regelbundet, och tränar så får jag aldrig det där riktigt skrikiga suget.
Imorgon har jag idrott, dans står det på schemat. Sen ska jag dra mig till gymmet, och springa. Har bestämt mig att springa en halvtimme varje gång nu, på kortare och kortare tid. Var död vid 27 minuter förra gången men tvingade mig igenom de sista tre minuter och det var en underbar känsla i kroppen efteråt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0