Hanne Langels

Hejhej,

I fredags gjorde jag ett väldigt långt gympass! Sprang i en halvtimme och körde sedan styrka i en och en halvtimme. Kände dock i kroppen att det inte var något som stämmde då jag kände mig väldigt klen, och mycket riktigt. Senare under kvällen hade jag ont i hela kroppen, var blek och svag. Så nu har jag legat sjuk och illamående hela natten, och tvingat i mig mat idag. Det är ju så himla viktigt att äta ordentligt när man tränar, så man inte bryter ned kroppen. Så det var väl inte det bästa och jag gjorde ett så hårt pass, och inte får i mig någon mat nu. Har galet mycket träningsvärk. Hoppas på att bli frisk snart! Tills dess får jag trycka i mig mat så kroppen har något att bygga med. Nu ska jag lägga mig ned och vara lat framför TVn så jag piggnar till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0