Hanne Langels

Gjorde ett ordentligt gympass för att göra upp för saffransbullen jag åt idag! Efter det har jag varit i stallet och bärt 20kilos höbalar åt hästarna och två 20kg hinkar med vatten, gissa om mina armar var trötta. Nu sitter jag här och är lite lagomt mör i kroppen, har just ätit röda linser och lammfärsbiffar. Nu ska jag upp och leta igenom garderoben efter en liten "magmaskin" jag har, det är som en liten plastlåda med två hjul och två handtag, man sitter på knäna, bara knäna, inte smalbenen. Sen rullar man den där lilla saken framåt medans man håller i sig i handtagen med händera. Jag ska ta ett kort på den när jag hittar den! Det är bra träning för magen i alla fall!

Vi har skapat en Facebook sida nu, så alla ni som använder Facebook, gå med i den!

http://www.facebook.com/profile.php?id=760249545#!/home.php?sk=group_147257001989417

Kommentarer
Postat av: Lucifer

Kroppen behöver vila för att återhämta sig och bygga muskler :=)

2010-11-23 @ 21:58:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0