Hanne Langels

Hejhej!

Jag gav upp sökandet av min "magtränarmaskin" igår. Den är försvunnen helt enkelt, i alla fall tills jag har frågat mamma om hon möjigtvis har sett den.

Jag har börjat sova som en stock sen vi börjat med vår träning. Det är underbart att vara trött åtta på kvällen och somna vid tio. Man slipper slita sig upp på morgonen med hängande ögon, och man är pigg hela dagen! Dock ska man inte träna för mycket! Men eftersom jag har hållit på så mycket med idrott hela mitt liv, så kommer konditionen tillbaka väldigt snabbt och jag orkar träna mer. Jag tränar inte ens hälften så mycket nu som jag gjort tidigare. Utan i lagom mängd för att bli pigg och orkar skolan, och må bra! Jag är väl medveten att man ska ha vilodagar för att återhämta sig, så att kroppen inte bryts ned, och tro mig, jag har gott om vilo dagar. Träning tre, fyra gånger i veckan är inte mycket. Utan fråga din läkare, idrottslärare eller liknande, dom anser att tre, fyra timmars träning i veckan är minimum för att kroppen ska må bra!

Jag var även hos skolsyster och vägde mig för någon dag sedan. Jag har gått upp ett kilo sedan vi börjat äta nyttigt och träna, muscles here they come!

Nu ska jag ligga och vara slö tills jag drar mig till stallet och sliter där, och imorgon ska jag dra mig till gymmet. I helgen kommer jag att synda som en galning, mamma och syster fyller nämligen år!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0