Mikaela Fredag 19/11 -10

Goddag kära läsare! Det har varit skammligt länge sedan som jag uppdaterade, men livet går inte alltid som man tänker sig och det går ut över vissa saker.
Dock så har jag och Rebecca lite glädjande nyheter. Vi tog oss en sväng till skolsyster för att väga oss, lite grand för skojs skull och det har blivit skillnad!

Den fantastiska Rebecca Lundholm har under dessa veckor gjort sig av med hela tre kilon.
Och med sund kost och träning så har jag, Mikaela Nordström, gått ner fyra härliga kilon.

Nu klappar vi oss på huvudet och fortsätter i samma goda stil. Tänk vad mycket en nyttigare vardag kan göra!

(Vi vill dock påminna om att viktnedgång aldrig varit vårat huvudsyfte med detta projekt!)

Over and out!


Kommentarer
Postat av: dewsan prinsessan

kan då lova att jag blir sjukt stolt över er!!!! ni äger, och fan, om rebecca kan då borde ju jag också kunna...... fast nä, ska äta lite godis nu :D PUSS

2010-11-19 @ 14:21:38
URL: http://dedi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0