Mikaela Fredag 5/11 -10

Kära församling!
Är alldeles strax påväg till Medley. Idag blir det simning men även lite badbus tror jag. Ska nämligen åka med några kompisar, så då får man passa på!
Jag har sagt det förut, men säger det igen - jag älskar det faktum att Medleys gymkort inkluderar fri tillgång till simhallen. Det är ett så avslappnande sätt att träna!

Som några av er vet är jag ett fan av såkallade snabba kläder. Snabba kläder är tighta träningskläder som är enkla och bekväma, men som framförallt ger en känsla av att man är sportig. Det är enkelt, nördigt men sant. Jag känner mig sportig och pågång när jag tar på mig mina snabba kläder. Många av er kanske lyfte på ögonbrynet nu och misstänker att jag inte har alla indianer i kanoten, men prova själv. Det ger en liten egokick!



Byxor och linne från HM. Billigt, bra och snyggt!

Over and out/Mikaela

Kommentarer
Postat av: Blogghövdingen

Har inte ens kastat en blick åt H&Ms träningssortiment i tron att det bara är billiga lågkvalitetskläder, men de ser ju riktigt fräscha ut! Håller de formen/ser de lika bra ut efter några tvättar också?

2010-11-07 @ 22:11:55
URL: http://karlsnaran.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Hej!

Ja det tycker jag absolut att de har gjort, sitter fortfarande lika bra!

2010-11-08 @ 19:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0