Rebecca Tisdag 2/11 -10

Godmorgon!

Jag är förvånad (och lite besviken) att jag tog mig upp ur sängen idag efter killer-passet som jag och Mickan körde på Medleys gym igår! Hade förväntat mig en brutal träningsvärk, men det enda jag har ont i är min vänstra arm och det beror förmodligen mer på att jag har sovit på den...Men tränade gjorde vi! Hanne är i Finland med vårat träningsschema så vi fick improvisera lite igen. Vi började med ca. femton minuters uppvärmning på träningscykel och sedan gymmade vi i drygt en timme. Jag tror vi fick med många muskelgrupper i träningen. Mycket armar och mage, lite mindre ben. Sedan bastade vi tills vi fick problem att andas. Skönt!

Kommentarer
Postat av: Anna

Men det kan ju komma etter värre två dagar efteråt! :-D

2010-11-03 @ 21:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0