Rebecca Torsdag 25/11 -10

Det är en skamsen Rebecca som bloggar idag. Jag har varken gymmat eller rört på mig speciellt mycket de senaste två, ja ni hörde, TVÅ VECKORNA! Undrar om jag blev för kaxig efter den där överraskande vägningen hos skolsyrran....Dags för skärpning! Det känns stor skillnad i hur jag mår nu jämfört med när jag höll igång träningen. Jösses vad lat man blir bara för man har ett litet uppehåll. Man märker att det blir lättare att "fuska" med kosten och trycka i sig en massa skit nu när man inte rör på sig. Jag är nämligen inte som många andra som tänker att: "Nu när jag har tränat så kan jag äta onyttigt" eller "Åh, ack, jag har inte tränat så nu måste jag nog äta lite mindre skräp". Nej, jag tänker tvärt om att "Nu när jag har tränat så kan jag ju inte förstöra det genom att äta sju kilo godis" också när jag inte tränar så bryr jag mig heller inte om kosten...Helt fel kan tyckas, men sådan är jag! Så det är allt eller inget som gäller. Dags för en period av allt nu dock...Wish me luck! På återseende:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0