Hanne Langels

Haft en bra start på veckan, hoppas jag är stark nog att hålla i det nu. I måndags gick jag från skolan till gymmet, med min tunga väska som innehöll tränings kläder och skoldator. Det är cirka 1½ km lång promenad. Det var meningen att jag skulle ha simmat och gymmat. Men med hög musik i öronen sprang jag som en toka utan att märka att jag var trött, så när jag klev av bandet var jag gjord av gelé, och med mina dåliga simkunskaper så vill jag inte hoppa i det kalla vattnet och kämpa på med gelé kropp. Så jag höll mig till maskinerna i gymmet. Körde jätte mycket mage, satsade på träningsvärk, eftersom man är så nöjd med sig själv när man har träningsvärk i magen. Men kände ingenting idag och var jätte besviken. Så när jag, Mikaela och Rebecca kom till gymmet idag värmde jag upp på trampcykeln (hade glömt mina skor, så kunde inte springa). Sen i gymmet försökte jag mig på ännu mer mage, men kände faktiskt att magen var lite slut sen dagen innan. Försökt mig på lite rygg med, men har ju som tidigare nämnt lite ont i ryggen efter fel gymning, så tog det ganska lugnt. Efter vi hade gymmat så gick vi till badet. Simmade i 20 minuter, min simning har redan tagit framsteg, hängde med Mickan när jag kämpade. Dock hatar jag verkligen att simma! Man får vatten i näsan, öronen och munnen, och jag fryser ihjäl innan jag hunnit vänja mig, sen gör min nacke ont när jag simmar mer än en längd utan att vila. Ja ni hör ju vilken fisk jag är! Men jag gör framsteg, i slutet av vårat projekt arbete kommer jag vara super duktig! Hoppas jag i alla fall!



Åt en hälso tallrik på café station som lunch idag med Mikaela och Rebecca.


Kommentarer
Postat av: ida

Ni gör ett superjobb, hörni! ville bara säga det ^^



OCH så vill jag fråga om det där är något man verkligen kan beställa på Kafe station?? det såg asgott ut ju! Måste genast sluta köpa pestomacka+te och gå på den där hälsotallriken istället!

Mumma

2010-11-10 @ 20:01:31
URL: http://isislilithstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0