Hanne Langels

Dom här dagarna har varit hemska när det gäller att hålla sig borta från sötsaker. Jag har prakik i två veckor på vlls grafiska enhet. Framme på deras fikabord står det ALLTID, mockarutor, mumsmums, tårta osv. Än så länge har jag lyckats hålla mig till min frukt. För att göra det lättare för mig berättade jag även om mitt projekt arbete, så jag failar ju ännu mer nu om jag tar en godbit när dom ser på. Jag känner mig som en stark människa, med ett huvud som skriker socker! För övrigt så har jag träningsvärk i hela kroppen. Jag gymmade även i förrgår, det gick mycket bättre att springa då. Men fortfarande inte fullt så bra som jag varit. Igår blev en vilo dag från träningen för mig, eftersom jag jobbade kväll. Nu ska jag starta denna dag med en filtallrik, sen vidare till stallet och sedan praktik. Jag avslutar dagen med ett gympass på Medley.


Kommentarer
Postat av: Gilma Sobrino

Kom igen brudar, vad roligt att ni har som startat på riktigt!

Fast, Fan nu känner jag mig tvungen att göra något för mig själv, ni peppar mig ! =)

Lycka till !

2010-10-21 @ 09:47:53
URL: http://maluo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0