Hanne Langels

Jag och Mikaela har varit och simmat på Medley. Simning är inte riktigt min grej, jag får ont i nacken av att hålla huvudet ovanför vattenytan, någon med samma problem? Mikaela försökte få mig att simma bröstsim istället för att plaska omkring som en hund. Det gick ganska okej på slutet, och det var inte alls lika jobbigt när jag fick till det. Men nu är jag jätte mör i kroppen, sitter och äter middag, köttbullar, korngryn och sallad. Jag ska snart dra mig till stallet och pyssla om hästen. Imorgon ska vi hänga i gymmet.

PS. Mamma har köpt ett slags majsbröd till mig att ha som mellan fika istället för frukt hela tiden, det var riktigt gott! Det står "spröda majsbröd" på förpackningen. Det är cirka 30 kalorier i ett sådant bröd. Inte så mättande men tar bort lite av det där sötsuget man får innan lunch.

Redo att bygga på mina redan så stora muskler.


Efter 45minuters simning utan vila var jag helt slut. Jag måste verkligen lära mig att simma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0