Hanne Langels

Hejhej!
Känns som det var ett tag sedan jag skrev. Jag har haft så fullt upp att jag inte hunnit gymma sedan i Onsdags.
Men jag har rört mig i vardagen! Promenerat istället för att ta bussen korta sträckor. Även tagit promenader med min halta häst. Så en soffpotatis har jag inte varit. Ikväll unnar jag mig popcorn och frukt. Jag har fortfarande det där sötsuget men det blir lättare och lättare att hålla sig ifrån det. Jag och mamma har varit och handlat majsbröd, frukt mm som substitut för sötsaker.

I helgen kommer jag att tillbringa hela dagarna utomhus och bygga ett skjul till min häst, ingen mår dåligt av rörelse i friska luften! Nästa vecka har vi höstlov så då ska jag försöka kämpa på gymmet lite extra!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0