Mikaela 5/10-10




Hej!

Det är jag som är Mikaela!
En lagomt rund kvinna i mina bästa år som avskyr långa strandpromenader och stora diskhögar.

Jag är ofta trött och har dålig kondition. Jag äter sällan lagade måltider och har inte tränat sen i högstadiet. Mina sömnvanor är allt förutom goda och jag är ofta stressad.

Jag hoppas att jag kan lägga ner mycket tid på det här projektet. Dels för att jag vill förbättra min kondition och mitt fysiska välmående, men även för att jag vill orka mer.
Jag har epilepsi och äter därför mycket mediciner som gör mig extra trött och jag hoppas verkligen att detta kan hjälpa.

Jag avskyr att laga mat och det är verkligen inte min starka sida, därför kommer den biten att bli extra tuff. Men jag ser det som ett gyllene tillfälle att utveckla mina kunskaper inom matlagning. Jag ska även försöka att utesluta godis, chips, såser och läsk så mycket som möjligt från min vardag och endast "synda" vid speciella tillfällen.

Längd: 169,2 cm
Vikt:  76 kg
BMI: 26,5

Blodtryck: 117/71



Kommentarer
Postat av: Mahlin E

Gud vad kul!

Har själv ett liknade projektarbete, men där bara jag har inriktat mig på kost. Ska nu äta stenålderskost i 8 veckor, dvs, kött, frukt och grönt. Inget annat.

Kommer följa er framfart! Lycka till!

2010-10-19 @ 22:44:37
URL: http://mkbe.blogg.se/
Postat av: Marica

Såser kan du fortsätta. Blanda med lätt kesella istället för cream fraishe eller gräddfil osv, Funkar i alla fall när det gäller kalla såser. Blanda med lite kryddor osv. Eller blanda med bär så har du en efterrätt!

2010-10-19 @ 23:23:21
URL: http://mywaymygoal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0