Mikaela Fredag 22/10 -10

Igår var jag och Hanne och simmade på Medley. Det var jätteskönt, och trots att vi bara körde i 45 minuter så märks det att man tränar hela kroppen. Jag är jätteglad att det ingår i gymkortet! Simning är extra bra för tillexempel mig som har problem med mitt knä eftersom det inte sliter lika mycket på kroppen.
Hur som helst ska jag göra ytterligare ett pass ikväll!

Nu ska jag först äta lite matvete och ägg, en udda kombination, men smakar gott iallafall! Matvete är förövrigt ett hett tips att äta istället för exempelvis ris, då det är både gott och nyttigt. Jag kokar det med fördel tillsammans med grönsaksbuljong, det ger lite extra smak.

Här kommer lite bilder från igår:


Förhoppningsvis växer det fram en liten bula snart!


Smörgås, ägg och vitamindryck (efter träningen igår)

Over and out / Mikaela

Kommentarer
Postat av: Fasterfaster

Wow! Ser jag inte en liten bula - alltså inte den längst upp utan på armen:-) Håller tummen!

2010-10-26 @ 21:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0