Mikaela Tisdag 19/10 -10

Goddagens!
Ja som mina kära vänner nämnde igår så körde vi vårat första träningspass på Medley igår. Det kändes jättebra!
Tyvärr kunde jag inte åka idag eftersom jag är dränkt i arbete och kommer att vara de närmaste dagarna. Förvisso roligt, men tidskrävande. Men på fredag hoppas jag kunna klämma in ett pass.

Dagens lunch bestod av frukt (det är inte alltid man har tid med mer i den hårda journalistbranchen) och middagen blev inget mindre än mexicanasoppa med hårdbröd. Det är dyrt att äta nyttigt, men snart trillar ju lönen in så då blir det andra (vete)bullar. Ne fy vad tråkigt skrivet, nu checkar jag ut!

So long / Mikaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0