Rebecca Fredag 29/10 -10

Haha älskar anonyma kommentarer! Fick en på mitt förra inlägg från någon som tycker att jag "hetsbantar" vilket är sjukt roligt! Ni som känner mej vet att det är en skrattretande tanke, men för er som inte gör det så vill jag bara understryka: Jag varken bantar eller tränar osunt mycket. Det enda jag gör är att dra ner på mitt sockerätande (som brukade vara brutalt) och träna mer. I övrigt gör jag i princip allt som förr. Detta är inte speciellt extremt, men det är ett projektarbete som ska vara lite over the top. Vill även upplysa om att jag väldigt ofta är sarkastisk och driver med mig själv, så ta mig inte på allt för stort allvar! Detta ska vara en kul grej och kanske för någon en pepp att styra upp livsstilen lite (om jag kan så kan alla). Börja inte tokbanta bara för det kära ni. Hoppas det var utrett:) Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0