Rebecca 5/10 -10




Hallelåja!

Mitt namn är Rebecca Lundholm. Jag är en (oftast) glad tjej som gillar att umgås och är expert på att klämma in så många saker som möjligt på en vecka! En annan sak jag är bra på är att äta, helst godis. Däremot är jag rätt dålig på att ta mig tid till att träna, äta nyttiga saker och sova ordentligt vilket verkar vara en dålig kombo.

Jag känner mig trött nästan dygnet runt, vilket har börjat gå ut över skolan. Detta gör mig sjukt stressad. Men nu är det dags att bryta den onda cirkeln det ska vi göra tillsammans i detta projekt!

Mitt mål är att få en kickstart in i en nyttigare värld. Förhoppningsvis mår jag bättre och vill fortsätta även efter att projektet är slutfört, men hur som helst så tror jag att det är en bra erfarenhet. Någon viktnedgång är jag inte speciellt intresserad av, däremot så hoppas jag se en förändring på min kropp.

Jag vill gå in helhjärtat för detta, men det kommer bli svårt! Har bestämt mig för att försöka "avgifta" min kropp för att komma ifrån sötsuget och ska därför sluta helt med godiset - iaf till en början.

Hoppas denna blogg kan vara till inspiration! Om inte annat kanske det bara blir roligt att se oss misslyckas;)

Längd: 174,5 cm
Vikt: 69,6 kg
BMI: 22,8
Blodtryck: 130/69


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0