Rebecca Måndag 18/10 -10

Hallå!

Känns som att det är på tiden att jag skriver ett inlägg och berättar om mina OMÄNSKLIGA framsteg. Idag körde vi vårt första gympass på Medley. Jag tror det märktes rätt tydligt att det var första gången jag var där, även fast jag gjorde mitt allra bästa för att ge intrycket av motsatsen. Till exempel påpekade Hanne att både jag och Mickan ”sprang baklänges” i en av maskinerna, vilket säger en del om hur proffsiga vi måste ha sett ut…

Eftersom ingen av oss var särskilt rutinerade på maskinerna så blev det mest prova på idag. Jag hann inte med speciellt många maskiner, Medley har helt klart ett tillräckligt utbud av dessa. Till nästa gång ska vi försöka att lägga upp ett lite mer strukturerat program så vi tränar hela kroppen och kan hålla bättre koll på hur vi förbättras. Vi hade tänkt ta hjälp av en av Medleys instruktörer till detta.

Den nya kosthållningen går helt okej. Min värsta sockerabstinens är borta och jag kan, faktiskt, leva en hel dag utan att tänka på godis. Med tanke på att detta för två veckor sedan var en ren omöjlighet så känns det som ett stort steg i rätt riktning!

Veckans tyngsta:

Söndagens biosnacks - Ramlösa mineralvatten och sockerfritt tuggummi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0