Rebecca Tisdag 26/10 -10

God afton!

Ett stort och ödmjukt ursäkta till de som faktiskt tar sig tid och läser mina blogginlägg. Har varit riktigt törrt med uppdateringen den senaste veckan. Men nu händer det grejer! Idag var nämligen jag och mina kompanjoner och fick en ordentlig genomgång av Medleys gym. Tillsammans med gyminstruktören Peter (som förövrigt visade sig vara min fd. granne) så gjorde vi upp ett träningsschema som ska innefatta i princip hela kroppen. Jag har firrat en liten bok som jag tänkte ta med mig nästa träningspass och skriva ner hur jag tränar så jag kan se om jag förbättras något och även skriva ut lite mer detaljerat här på bloggen!

När jag kom hem var jag inte riktigt nöjd och bestämde mig för att, tillsammans med syrran, göra något jag alltid tyckt varit en idiotisk grej: jogga på isigt underlag! Har alltid tänkt att det är något man enbart bör göra om man har stark dödslängtan. Men det gick riktigt bra, klarade mig utan att stanna denna gången och då var det ändå en längre runda än sist! Hoppet är tillbaka!!! Tänker nu att det kanske mest var dagsformen som satte stopp för mig förra gången…hehe!

Det är förövrigt snart fyra veckor sedan jag åt godis. Annat jag undvikit under denna tid är: kakor, bullar, läsk, saft, socker till kaffet, söt yoghurt, Frasses och annat sånt där som brukade skänka mig livsglädje. Jag har även försökt att äta så lite som möjligt på kvällen och hålla mig till en portion mat. Fasta måltider tror jag är det svåraste att hålla! Dagarna ser ju så olika ut. Och frukosten är fortfarande en ond dröm. Men man kan ju inte bli omvänd sådär på direkten, tänker jag…

Nästa pass: Torsdag, Afropowerdance med Victoria


Inte alls planerat att moroten skulle se enorm ut...
Min middag för dagen: Kött, potatis, svampsås och morot. Inte alls meningen att moroten skulle synas mest...hehe


Kommentarer
Postat av: Anna

Så sjukt bra gjort! Jag har aldrig slutat äta godis och kakor NÅGONSIN! hejar på

2010-10-27 @ 10:15:25
Postat av: victoria

haha.. vet inte varför jag fick det till att det var en pumpa paj... xD >

taggar torsdag!!! :)

2010-10-27 @ 19:17:18
URL: http://veccc.blogg.se/
Postat av: victoria

haha.. vet inte varför jag fick det till att det var en pumpa paj... xD >

taggar torsdag!!! :)

2010-10-27 @ 19:17:29
URL: http://veccc.blogg.se/
Postat av: victoria igen

ojdå... hehehe..

2010-10-27 @ 19:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0