Rebecca Torsdag 28/10 -10

Jag är frisk! Jag är fri! Jag är full av energi!

Haha så löd alltså peppningsramsan på Afropowerdance-passet som jag och Vecc körde idag. Vår gruppledare var verkligen allt detta i ett och körde gärnet! Själv är jag stel som en pinne men hängde med så gott jag kunde. Ansträngningen räckte till ett heavy flow av svett och ett rött ansikte. Då är Rebecca nöjd. (om man ska bli lika fit som Anna Anka så måste man prata om sig själv i tredjeperson) Hade dock gärna gymmat en stund på detta, men det hanns inte med idag. Hanne har tydligen tänkt att vi ska bo på gymmet under lovet, så finns väl tid att ta igen det. Imorgon ska jag unna mig en fet kina-buffé tillsammans med mina lagom nyttiga vänner. Jag förtjänar det för jag stod emot när pappa tryckte skumtomtar under näsan på mig!! (måste övertyga mig själv)

På återseende!


Kommentarer
Postat av: Anna

Skumtomtar?! Tur att du klarade det! Skärpning brorsan. Klart du måste få unna dig lite kinamat, det är ju trots allt mat vi talar om - inte godis/snacks.

2010-10-29 @ 08:50:19
Postat av: Anonym

alltså...den här bloggen är bara ångest. man kan vara "nyttig" utan att hetsbanta. komigen, sånt här skit leder bara till ätstörningar. hitta något annat att göra?!

2010-10-29 @ 19:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0