Mikaela Tisdag 5/4 -11

Hejsan Hejsan, igen!

Nu har jag funnit min grej, bodypump! Fy fan rent ut sagt vad roligt det var. Jag kunde inte låta bli att tacka kvinnan som ledde passet på Medley efteråt. Bodypump är ungefär som styrketräning i grupp med något eller mycket lättare vikter. Man utövar flera övningar och repitioner ledda av en utbildad instruktör. Allt till musik. Mer tänker jag inte säga eftersom jag tycker att alla borde prova denna underbart roliga träningsform. Såklart passar det inte alla, men jag tror ändå att bodypump finner en ganska stor målgrupp.

Käkade kyckling och bulgur till middag. Fettsnålt och massa fullkorn! Nu sitter jag och dricker ytterligare en smothie, jag tror att jag har fått lite dille på det. Denna gång har jag avancerat det hela och receptet består nu av;
Jordgubbar
Färsk ananas
Päron
1 digestivekex
Tropisk juice
Vanilj- och rabarberyoghurt

Digestivekexet var nice, det gav en lite matigare känsla ocht en touch av havre.
Fy vad jag låter som en matbloggerska från Stureplan..

Godnatt!


Kyckling, bulgur och sås på grekisk yoghurt a la Ludde
Smothie a la Mickan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0