Mikaela Tisdag 5/4 -11

Halli Hallå!
Nu var det ett tag sedan jag bloggade igen, men jag har varken ätit något spännande, gymmat eller kommit underfund med något klurigt tips på sistone och därför inte haft något att blogga om. Shame on me. Detta projekt är nu i sin slutfas och vi gör ett sista ryck. Har tappat i muskelmassa och det känns inte så roligt, snarare jättetråkigt. Men i eftermiddag ska jag och Rebban på Body Pump och det ska bli intressant. Har hört att det ska vara jobbigt av rang. Men inga muskler utan svett! Så jag ber att få återkomma om mina fördommar stämmer och huruvida det är något att rekommendera!

Gjorde för övrigt en smarrig smothie imorse innehållande jordgubbar, tropisk jucie och mjölk





En morgonpigg Micka-Lisa och en nyttig morgonsmothie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0