Hanne Langels

Nu har min uppdatering varit dålig! Jag har inte riktigt haft peppen för träning. Har haft ont i ryggen i två månader nu, förmodligen en gammal skada som kommit fram igen. Jag har tid hos sjukgymnast och hoppas på att få tips om hur jag ska träna skonsamt mot ryggen i fortsättningen. Över telefon har jag fått tipset att träna nedre delen av magen! Den träning jag hållit på med nu på slutet har varit med hästen. Ridning är väldigt bra träning för rygg. mage och ben. Ska lägga in fler tips vid ryggont när jag varit hos sjukgymnasten.

Här är en bild på gårdagens middag. Egen pressad potatismos och kokad lax med smör och dill.
Plus en macka som in syns på bilden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0