Rebecca Fredag 25/2 -11

Jag sitter här och inser att jag inte en gång har hunnit använda mina nya snabba träningskläder. Detta gör mig lite bitter. Har ju aldrig varit så sugen på att träna som nu, också finns helt enkelt inte tiden. Igår hade jag bestämt tränings-dejt med Vecc och skulle försöka klämma in träning, ombyte, middag och färdtid på mina två lediga timmar. Detta hade KANSKE funkat om jag var wonderwoman....Howevahhh, vecka nio har vi PA100-vecka, vilket innebär att vi har en hel vecka ledigt till att enbart jobba med projektet! Nog ska man hinna klämma in en del pass den veckan tycker jag:D


En bild på mej och Mickan som inte har något att göra med inlägget. (Har hört att blogginlägg blir roligare att läsa om man lägger dit en bild)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0