Rebecca Lördag 19/2 -11

God eftermiddag!

Hoppas alla har en trevlig lördag!
Jag har just varit på stan och inhandlat lite nya träningskläder. Har fram tills nu tränat i en för liten t-shirt, trasiga mjukisbyxor samt skoltröjan från högstadiet och inte känt att jag smält in riktigt...Men nu ska det bli ändring på det hade jag tänkt! Har köpt dessa sköna träningsbyxor nedan och två exemplar av den svarta tishan. Nu saknas bara en oversize-hoodie till detta så är jag fit for fight:) Jag tycker det är mycket roligare att träna om man känner sig bekväm och någorlunda snygg i det man har på sig. En fördel att slippa visa magen eller skylta med högstadiehumor på ryggen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0