Rebecca Söndag 27/2 -11

Guddá guddá!
Igår invigde jag mina tajta träningsbrallor på Medley!!! Oj vad mycket trevligare det kändes att träna i en värdig utstyrsel! Självförtroendet ökade iallafall ett par snäpp och jag körde lite hårdare än vanligt. Uppvärmning: 15 min löpband. I den övriga träningen la jag fokus på benen, men jag tränade även ovanligt mycket armar! Idag är jag sjuk som ett as, vilket inte ger mig mycket hopp inför den kommande PA100-veckan...Håller tummarna att detta går över fort som fehun!


Detta är självförtroende av rang


Kommentarer
Postat av: Mickan

Know the feeling..

2011-02-28 @ 09:02:13
URL: http://grovaord.spotlife.se
Postat av: Reb

hahaha ändå att vi har börjat kommentera våran egen blogg...det går bra nu

2011-02-28 @ 13:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0