Rebecca Torsdag 10/2 -11

Halåa!
Tränade idag för första gången på bra nog läng. Tillsammans med Mickan tog jag mig an "Body Combat", vilket ingen av oss hade en blekaste aning om vad det innebar. Tur var nog det, för det visade sig vara ett pass då man ska sparka och slå mot en fiktiv person - sjuukt jobbigt! Mickans ansiktsfärg efter passet är svår att beskriva. Men det var ganska roligt när man levde sig in i det hela och jag kände mig ganska hårdkokt. Kom på mig själv med att tänka "DÖ" varje gång jag slog, ehe...SYND OCH SKAM att det finns speglar därinne säger jag bara, för jag fick inte leva i tron att jag såg cool ut speciellt länge. Nämen det var kvällens lilla spektakel det. Vi hörs av! Trevlig helg!:) / Reb


(Ungefär denna kulör prydde Mickans ansikte)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0