Hanne Langels

Igår hade jag en väldigt hurtig dag! Gymmade på medley vid 13.00. Sprang i 15min och körde lite mage och armar. Efter det for jag till stallet och tog en lång skrittur med hund och häst i det fina vädret. Vid 18.00 tog jag på mig löpardojjorna och sprang 1.5km till gymmet i Holmsund. Körde lite mage och armar igen, plus att jag sprang 10min i väldigt högt tempo på löpbandet. Väl färdig på gymmet sprang jag tillbaka 1,5km. Det var superskönt. Idag är jag lite mör, tagit promenad ute på isen med vovven, och ska till stallet på en stund. Även letat fram hantlarna vi har hemma. Det tog så mycket på armarna, och det finns inget bättre än träningsvärk! Imorgon ska jag ut i skidspåret hade jag tänkt! Nu ska jag steka blodpudding och äpple till mamma kommer hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0