Mikaela Torsdag 10/3 -11

Det blev en veckas uppehåll i tränandet pga magsjuka (eller rättare sagt, min käre pojkvän spydde och jag kände mig "bara" illamående). I tisdags var dock jag och Rebecca tillbaka på Medley igen. Det gick bra och jag stretchade för en gångs skull, så träningsvärken är inte så farlig.

Jag, är till skillnad från Rebecca och Hanne inte fullt så bra på att berätta om min kost och mina vanor. Men mitt liv har de senaste månaderna varit väldigt rörigt, vilket lätt leder till att jag blir ofokuserad som i sin tur gör att motivationen och kraften tryter. Vilket jag tycker är synd, för jag är egentligen en person som tycker väldigt mycket om mat och gillar att göra god sådan. Men jag slänger iaf upp en bild på en rikigt god wook som jag (min pojkvän) brukar göra.


Wookgrönsaker
Äggnudlar
Kräftstjärtar
kycklingbitar (eller någon annan middagsrest)
Soya
Sambal olek och massa starka kryddor

Over and out 
/Mikaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0