Rebecca Onsdag 2/3 -11

Igår var en helt galen dag! Jag gjorde allt man brukar göra en gång två gånger. Exempel: Jag käkade på kafé två gånger (Waynes - paj, Station - macka/hälsotallrik) dessutom efter varandra, och jag tränade två gånger!

Först gymmade vi på Medley, jag, Mickan, Hanne och Vecc. Vi körde ett långt pass som bland annat innefattade bänkpress = min största svaghet. Mina armar är som spaghetti. Men det gick helt okej, trots mina förutsättningar;) Vecc visade sig ha värsta råstyrkan, så henne pressade vi lite extra!

Efter passet hann jag bara käka med Mickan, för att sedan dra vidare till nybörjarpasset i samba tillsammans med Gilma. Det var jättekul, trots min stelhet! Inte lätt att hålla jämna steg med de bootylicious latinos som var där;)

Nu väntar ett gympa-pass på Medley med gymgänget från igår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0