Rebecca Torsdag 24/3 -11

Body Balance.
Det var passet jag provade idag. Ett entimmes pass med mycket balans, stretch och uthållighetsövningar - lagom jobbigt (inget svettafloder-pass). Det är ett bra pass om man vill bli mjuk i kroppen och vig, men det brände även på bra under vissa av övningarna! Passet avslutades med avslappning, vilken var så bra så jag nästan somnade! Vi fick filtar att linda in oss i, så det var hur mysigt somhelst!
Efter passet hade jag lite extra tid och var inte helt utpumpad, så jag drog en runda i gymmet också. Halkade imorse och gjorde illa knäet, så jag tränade inga ben idag (vilket brukar vara mitt fokus). Idag fick jag alltså tillfälle att träna armarna istället. Körde femton hårda minuter på träningscykeln och sen tränade jag armar och mage i ca. en kvart till. Avrundade min gymvistelse i bastun innan jag drog vidare och fikade med några kompisar. Can't complain:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0