Rebecca - slutresultat!

Projektet är nu avslutat och de sista mätningarna gjorda. Detta har varit ett äventyr från början till slut :P Detta har gett mig mycket och jag kommer inte att sluta helt med min nya livsstil bara för att projektet avslutats. Kommer dock inte heller att leva lika strikt som jag gjort, men tror mig nu kunna hitta någon slags balans i mitt liv tack vare projektet. Mycket nya insikter och kunskap har jag fått genom detta om min egen kropp och välmående.  Här nedan kommer mina mätbara, rätt oviktiga resultat. De viktiga resultaten är de psykiska, vilka jag dock inte kan visa lika överskådligt. Tack till er som läst och peppat, det har betytt mycket! Herrå

Före

Längd: 175 cm

Vikt: 69,6

Midjemått: 77,5 cm

Puls: 92

Blodtryck: 130/69

BMI: 22,8



Efter

Längd: 175 cm

Vikt: 67 kg

Midjemått: 77cm

Puls: 75

Blodtryck: 122/73

BMI: 21,9




FÖRE:

EFTER:


Kommentarer
Postat av: okänd beundrare

Nice guurl! speciellt fötterna!!

2011-05-13 @ 07:39:20
Postat av: s

tycker du är awesome min vän. alla tre är verkligen superduktiga och jag är imponerad!

rebecca, det är dags att hänga snart. kram på dig.

2011-05-17 @ 20:38:39
URL: http://sofiawiklund.blogg.se/
Postat av: reb

tack snälla! :) Ja verkligen dags!!! har tänkt på dej mucho:) kram

2011-05-20 @ 10:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0