Mikaela Söndag 10/4 -11

Har jobbat på Allstar hela helgen, vilket inneburit mycket spring. Så även om jag inte har behagat besöka gymmet har jag fått mig lite träning. Nyss satt jag och klickade runt lite på bloggen för att kolla hur det har sett ut för oss under den här perioden och då fick jag se det här inlägget och framförallt den här bilden på min rygg (ni må ursäkta att jag ser så jävla rädd ut). Det var inte ens roligt att inse hur mycket jag minskat i muskelmassa. Så nu tar jag fram löparskorna och springer (!) iväg till gymmet. Ska försöka lägga upp en bild ikväll för att visa skillnaden (eller förnedringen om ni så önskar).

Over and out / Mikaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0