Mikaela 17/1 -11

Kära församling!
Nu sitter jag och tar det lungt efter ett intensivt pass. Jag tränade bröst, triceps och axlar - och det gick UTMÄRKT. Kände mig jätteduktig och nu belönar jag mig själv med deppgröt och morötter (deppgröt är ett eget myntat namn och innebär "rå" havregryn blandat med vatten, dvs ingen riktig gröt). Fördelen med deppgröt är att man håller sig mätt längre då det tar längre tid för de råa havregrynen att passera kroppen. Det är lite motigt att äta i början, men efter ett tag är det riktigt gott.
Slänger upp lite nya bilder. Har biffat på mig lite till!
Lite dåligt ljus, och frågan är ju vad som är upp med den bittra blicken?
Små axlar, men ryggen är OK
Nu säger jag godnatt!
Over and out
Mikaela

Kommentarer
Postat av: Marica

Diggar ryggen!

2011-04-19 @ 11:26:47
URL: http://mywaymygoal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0